هیأت شطرنج در نمایشگاه غنی سازی اوقات فراغت جوانان همدان

پایگاه همدان شطرنج


نمایشگاه غنی سازی اوقات فراغت جوانان همدان از 27 خردادماه لغایت 2 تیرماه در محل پارك مردم همدان برگزار شد .

لازم به توضیح است که هیأت محترم شطرنج استان همدان نیز با داشتن یک غرفه که در آن به سوالات همشهریان عزیز در رابطه با شطرنج پاسخ گفته می شد و همچنین فراهم کردن دو دست وسایل مورد نیاز برای انجام زنده ی این ورزش در محل مذکور در این نمایشگاه شرکت کرده بود که متاسفانه بدلیل نداشتن تصویری از این فعالیت مثبت ، اجباراً از تصویر غرفه فدراسیون محترم شطرنج کشور در نمایشگاه اوقات فراغت بوستان ملت تهران استفاده نمودیم !

در این نمایشگاه دستگاه های اجرایی مسئول در حوزه جوانان در قالب 25 غرفه به ارائه خدمات خود برای فصل تابستان پرداختند که برگزاری موسیقی ، سخنرانی و جشن شادی از مهمترین برنامه های جنبی در این نمایشگاه بود .
خوشبختانه استقبال خوبی هم از سوی خانواده ها بویژه جوانان و نوجوانان از این نمایشگاه شد و هر شب در كنار برگزاری نمایشگاه برنامه های جشن ، مولودی خوانی ، طنز و مسابقه نیز اجرا گردید .

Hamadan Chess : از هیأت محترم شطرنج استان همدان ، بالخص سرکارخانم ها پرویزی و شکری و جناب آقایان ترابی ، زارعی ، هاشمی و ... که با حضور در این نمایشگاه گام مثبتی در راه شناسانیدن هرچه بیشتر این رشته ورزشی و علمی و هنری به مردم خوب شهرمان برداشتند ، کمال تشکر را داریم .

{ استفاده از مطالب و تصاویر فقط با ذکر منبع بلامانع است ! }

 پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر